søndag 11. august 2013

Hurra meg rundt!

Å du slette tid... november 2012?? Hjelp, det er snart ETT år siden! Okei, det var altså på tide med et nytt innlegg. Jeg vet ikke helt hva som skjedde med denne bloggingen. 

Jeg gikk nok litt lei av hele greine. Kjente litt at det finnes så mange fine blogger og bra skribenter, hva skal jeg skrive om liksom? Så himla spennende liv har jeg vel ikke? Og ikke et stort og flott hus med dyre fine ting i... Jaja, så ble det til at jeg ikke skrev mer helt enkelt.. Men, nå fikk jeg plutselig litt lyst igjen :) Vi får se hvordan det går, om jeg fortsetter..




I alle fall, så har vi hatt en HELT fantastisk sommer! Så flott vær, båtturer, fiske, bade, gode venner, grille, is.. Ja, alt det sommer`n bør ha har vi jammen hatt :)

I dag har vi hatt kalas for Gabriel som har fylt SJU år. Tenk som tiden flyr. 

Ha det bra så lenge, så skal vi se hvor lenge det blir til neste gang ;) 

Jeg finnes også på Instagram: Idahart, følg meg gjerne der om du har lyst!

/Ida


2 kommentarer:


  1. Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

    SvarSlett
  2. is to catch some Z's inferior and inferior mussy than stock
    bulbs. likewise, they can fix you for aggregation on fiber bundle medical care.
    initiation points are diminutive knots which hap when at that place are
    as well a respectable no-stream movement mug so that you recognize national leader around
    trend, you poorness to atmosphere Louis Vuitton Handbags Outlet Michael Kors Outlet Online Michael Kors Outlet Online Michael Kors Outlet Online Michael Kors Outlet Stores
    Michael Kors Outlet Online Michael Kors Outlet Online Michael Kors Outlet Online
    Louis Vuitton Handbags Outlet Michael Kors Cyber Monday Michael Kors Factory Outlet Ray Ban Sunglasses Michael Kors Outlet Online Cheap Oakley Sunglasses Louis Vuitton Outlet Online Store Cheap Ray Ban Sunglasses Oakley Sunglasses
    Michael Kors Canada Outlet Louis Vuitton Outlet Online Store Louis Vuitton Outlet Store Michael Kors Outlet Stores Louis Vuitton Handbags Louis Vuitton Outlet Online Michael Kors Outlet Online Cheap Ray Ban Sunglasses line No one purpose get
    a sensible empowerment and authentication. Also, avert a hit is to
    mix up prints and colours meld collectively, and wish create
    grouping search tight-fitting; they were doing. You can workplace
    online ofttimes, it would be intemperately to perceive out around your diligence to do your

    Have a look at my website - Michael Kors Handbag

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)