mandag 20. juni 2011

Mitt perfekte sofabord

Først av alt: Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger og kommentarer på Luis sin seng! Kjempekoselig av dere <3 
Og velkommen til mine nye følgere :)

I går kom mamma og pappa med campingvogna! Lykken var stor da Luis og Gabriel fikk se dem. Som de har lengtet. Hele Wisteria Lane fikk med seg oppstyret da campingvogna fyllte opp vår pittelille parkeringsplass og barna hoppet og ropte av glede :) I dag tok de med barna på en campingplass en halvtime herfra og der skal de leve Herrens glade dager denne uken <3


Pappa har laget et sofabord til meg. Ikke for at jeg egentlig har mast etter det. Men, for at jeg sendte han og mamma på "Home & Cottage" for å kjøpe et til fler tusen kroner. 

Når pappa fikk se det jeg ville ha, ble han helt oppgitt over prisen for noe som han bare kunne snekre sammen av gamle materialer han hadde funnet rundt på tomta da han renoverte huset deres. 

HELT greit for meg, og det ble myyyye finere enn de fineste tusen kroners bordene :)

Ha en fin kveld :)

4 kommentarer:

  1. En slik pappa vil jeg ha også:D
    Ble ble kjempe stilig:D

    SvarSlett
  2. Du å du!!
    Det var jo knallfint!!

    SvarSlett
  3. Nok et superfint bord fra Pappas Designstudio! :D

    SvarSlett
  4. Good information on your blog and thanks for provide me valueable info... I especially enjoyed this one!!I really liked your Information.
    Sofabord

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)