fredag 10. juni 2011

Fredag!

Bortsett fra at jeg ikke kjenner meg helt frisk, så ser jeg såå fram i mot helg! Er faktisk litt tufs i dag jeg :( 

Jaja, får håpe det er noe forbigående, for i morgen skal jeg og barna på verksted, ta buss, shoppe opp skattepengene og pynte oss og gå på fest ;) 
Roger er i utdrikkingslag i København i helgen, så vi skal kose oss på egenhånd :)

 Min nye lampe :)


Best jeg ikke blir sjuk, skal legge meg nå og håpe på en god natts søvn, uten barn i senga :S I natt kom Luis inn i senga vår, så ramla han ut og ned på gulvet. Det smalt så sinnsykt da han traff gulvet, men han våknet ikke av det selv! Haha, snakk om å sove godt...

Håper dere får en fantastisk helg!

3 kommentarer:

  1. Masse god bedring til deg!!! Håper du er frisk og rask når du våkner opp i morgen tidlig:)
    ha en flott helg!!
    Den skjenken din er NYDELIG!!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Så morro å se dere komme i orden!! Sååå lyst på besøk til dere nå :D

    SvarSlett
  3. Tove: Takk, jeg er veldig fornøyd med den :)

    B: Dere er så velkomne! Hadde vært kjempe koselig :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)