lørdag 18. juni 2011

Før og etter

I dag har vi hatt en herlig dag, til tross for øs pøs regn vær... Hva hendte med sommer været egentlig? 

Vi har stort sett vært inne i dag, og en liten tur i byen. Jeg har ryddet og sortert i boden, for i morgen skal jeg på loppis! Jepp, da skal jeg prøve å selge masse gamle greier... Blir spennende!

Etter det som føles som evigheter ble endelig Luis sin seng ferdig for et par uker siden. Jeg skal seriøst aldri pusse opp en seng igjen! Det tok evig lang tid og var vanskelig å komme til overalt...Kanskje fordi det er en utragsseng da..

Et fryktelig dårlig "før bilde" tatt med mobilen:
Jeg sov i denne senga når jeg var liten og da var den råååååsa! Pappa som har snekret den, så jeg synes det er veldig koselig at Luis kan ha den. Den var blitt mørkeblå etter mitt tantebarn har hatt den også, så det måtte noen strøk til for å få den ordentlig hvit.

Etter (også mobil bilde desverre ):



Jeg ble fornøyd i alle fall, og Luis sover som en sten i den :)

Ha en deilig lørdags kveld :)

6 kommentarer:

  1. For en utrolig bra jobb du har gjort, den ble jo superflott!!!
    Har en seng stående her også som skriker etter maling, men den får skrike litt til:P

    Klem LillMi

    SvarSlett
  2. Så bra den ble! :)
    Jeg skal pusse ned og male en bondebrisk jeg kjøpte når jeg gikk på u-skolen ( noe som er 15 år siden hehehe), men det blir noen år til før jeg gjør det...

    Kanskje jeg trenger noen år på meg til å psyke meg opp, eller hva mener du? Hehehe!!!

    SvarSlett
  3. Senga ble jo kjempefin! Håper du fikk solgt masse på loppis :D

    SvarSlett
  4. Kanon fin og du har all grunn til og være super fornøyd!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)