fredag 21. oktober 2011

Ferdig!!!

Halleluja, min store idè, skapet jeg har drømt om, idèen jeg var redd var umulig er står nå i gangen! 


 Og dere gjettet riktig, vi har laget en skyvedørsgarderobe :) 



Jeg er utrolig fornøyd, nå er det slutt på alle jakker, sko og annet rot som alltid møter meg i gangen.


Under skapet har vi også en skuff (som kan åpnes med foten), der barna ( og Roger) lett kan slenge skoene sine.


Vi har brukt de gamle hengslene som håndtak.





Så, hva synes dere??



Tusen millioner takk for at du kunne gjøre om idèen min til virkelighet, pappa! Og takk for at du aldri rister på hodet over mine idèr:) Tro hva som blir det neste?
Du er best!!!


//Ida

20 kommentarer:

  1. kjempekult Ida! god idè!

    SvarSlett
  2. Så stilig!! Tenkte aldri at det var DET, nei...:)) tøft! Er det mulig å få oppskriften??:) Jeg har to slike dører selv...;))

    Gratulerer med skapet!:))

    Klem Janne:)

    SvarSlett
  3. Det ble kjempeflott Ida!!!
    Hurra for snille pappaer som fikser det meste ;)
    Klem Line

    SvarSlett
  4. Kirstin Valestrand21. oktober 2011 kl. 14:34

    Så flott det ble:)

    SvarSlett
  5. Så utrulig kult :) Hærlig med handy pappa :D Det har jeg også ;) !!Men bare at min ovfte rister på hodet av mine påfunn ;) hihi
    Ha en fin lørdag
    klem Tove

    SvarSlett
  6. Så utrolig tøft!! hvor får du ideene fra liksom?!

    SvarSlett
  7. For et flott skap! Det er ikke grenser for hva man kan få gjort når men har en dandy pappa :-)

    Så koselig at du vil være med på min giveaway. Da er det bare å krysse fingrene og satse på at du har trukket ett av de åtte vinnerloddene ;-)

    Ha en fin lørdagskveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  8. Wow så tøft! Heldig du er som har en sånn handy pappa.

    Ha en flott søndag.

    SvarSlett
  9. Tusen takk dere :)

    Janne, send meg en mail om du vil ha mer info om hvordan vi gjorde :)

    SvarSlett
  10. Wow, så originalt og flott :) (Min første innskytelse var å neeei, skal hun fjerne de flotte dørene :P men tvert i mot). Grattis med flott resultat!

    SvarSlett
  11. stilig!! :) for en idè! :) imponert!

    SvarSlett
  12. FANTASTISK! For en ide! Skikkelig flott! :-)

    SvarSlett
  13. Hei Ida!

    Oi! Fantastisk..
    Dette likte jeg veldig godt!!
    Skal jeg noengang ha et garderobeskap med skyvedører skal jeg helt klart ha det slik!!

    Knall tøft!

    - Ida Susanne
    /sukkertøy for øyet

    SvarSlett
  14. Kult :) Kjekt med fedre som kan sånt!! ;)
    Hilsen Grete

    SvarSlett
  15. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  16. Så utrolig stilig!!
    Dette var inspirerende, tusen takk for tips!

    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  17. Dette er jo bare noe av det flotteste jeg har sett!!! Imponert:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)