søndag 16. oktober 2011

På tapeten..

Så var det søndag kveld igjen.. Og man synes som vanlig at helgen har gått altfor fort! 

Vi har bare slappet av denne helgen, vi har vært slitne alle sammen etter noen hektiske dager i det siste. Vi har kost oss sammen med fine naboer, vårt på ridning og loppis og gått turer. Deilig <3 



Det gikk mye bedre enn de siste gangene for Gabriel på ridningen denne helgen. Det er jeg (og han!) såå glad for. Han virkelig koste seg nå, og ville til og med trave igjen! Riktignok ikke alene, så ho mor fikk seg litt trim ho også. Skal si at ponnyer springer fortere enn man skulle tro :P 

Han var så stolt etterpå og måtte ringe både mormor og farmor <3 Dessuten har han bliii flink til å stelle med hestene også. Han saler og gjør det meste nesten helt selv nå :)

Verdens deiligste sengetøy i flanell fra Home & Cottage

Nok om det, nå står ikke verden til påske!! Jeg har tapetsert soverommet!! Hoho, jeg vurderte egentlig å ta alle veggene, men det var fram til jeg startet med vegg nr. 1. 

Oh my gad..Trodde det skulle klikke altså.. Jeg liker jo å tro at jeg er verdensmester på tapeter, etter tapetseringen i stua..Det er jeg ikke ;) 

Denne tapeten var en sånn papir tapet (?), og den brettte seg alle ville veier og det ble stygge merker i den bare man så på den.. Er det flere enn meg som synes de er vanskelige å jobbe med?



Men, men, jeg fikk den opp og er nå veldig fornøyd! Det blir bare en fondvegg og resten av rommet skal males i en fin hvitfarge. Det kommer også en sengegavel med tid og stunder...

Før tapeten kom opp


Ha en fin søndag, og takk for besøket :)

//Ida

3 kommentarer:

  1. Kjempefin tapet!
    Jeg har aldri prøvd å tapetsere!jeg trur rett og slett ikke at tålmodigheten min strekker til akkurat der ;)
    Ha en fin kveld =)
    Klem Line

    SvarSlett
  2. Så fiiiint! Veldig lekkert:)
    Jeg skulle ønske jeg hadde en vegg til det, men vi har smartpanel så den vil vi ikke dekke over, men.... har veldig lyst på en fond vegg, ett eller annet sted i huset, synes det er så tøft:)

    Fiiiin blogg også, la meg til som følger jeg:))
    Klem fra
    Janne:)

    SvarSlett
  3. Heii! Helt enig, papirtapet er noe av det verste jeg har vært borti! Har tapetsert én gang før, og tenkte dette skulle gå....greit, men da vi fant ut av vi hadde bestilt papirtapet fra Ebay, ble det litt verre..pusset opp ene veggen på soverommet sånn som du har gjort, men neste gang blir det nok ikke papirtapet nei!! ;) fin blogg du har! :) legger meg som følger:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)