lørdag 1. oktober 2011

Tre heldige vinnere!!

I kveld har jeg og min meddommer, Vigdis, lekt julenisser og trekt tre heldige vinnere på min give away :)

Tusen takk for alle fine kommentarer og alle som ville 
være med <3

Det ble totalt 51 lodd :-)

Så, vinneren av nøkkelhylle ble lodd nr 5:



Vinner av loppis fat og duk, lodd nr 50:



Vinner av telysholdere, lodd nr 45:




Gratulerer! Send meg adresse på ida.hart@hotmail.com, så sender jeg premiene så fort som mulig :)

Ha en fin lørdagskveld <3

//Ida

4 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige :)
    Ha en flott kveld
    klem Tove

    SvarSlett
  2. ÅH, nå begynte jeg nesten å grine :p
    Så gøy!! Sender deg mail nuh :D

    SvarSlett
  3. Lykke.. Nå som jeg var på tur til å trekke min egen giveaway, lå det en kjempekoselig melding fra deg..

    Sender deg en mail så snart jeg vinn det.
    Ha en flott kveld.
    Hurra!..no var æ glad...
    Klem, Mari Johanne

    SvarSlett
  4. Neimen, så fantastisk! Tenk, dette er andre giveawayen jeg vinner i dag - tusen takk. Jeg sender min adresse på mail til deg.

    Jeg har en giveaway gående hos meg også, koselig om du vil prøve lykken :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)