søndag 2. oktober 2011

En ny uke står for døren..

For en helg! Den har jammen vært fin :-) Jeg og barna hadde en helt fantastisk dag i fineste Skanör på lørdag.


Jeg elsker å være der, det er terapi for sjelen og se utover det blå havet og puste inn den friske lufta.
Barna fikk ut spring i beina på stranden og klatret høyt opp i trærne. 


Så var det besøk av mine fine venninne, Vigdis, som forøvrig i dag har fått prøve seg som barnevakt for Luis for første gang. Hehe, han er trygg på henne hvert fall for han hadde ikke vært redd for å vise hva han ville ;) 



Jeg og Gabriel fikk da vært i stallen og hadde en heller mislykket ridetime... Stakkar Gabriel.. Han ramlet jo av hesten forrige gang, og vi trodde ikke det hadde satt spesielle spor, for han var fort oppe på hesteryggen igjen. Men, i dag.. 

Han begynte å storgråte etter å ha sittet på Valle en liten stund, klarte ikke styre han, ville ikke trave og ville aldri ri igjen sa han.. 

Blir så lei meg, for jeg vet jo at han elsker å ri. Det kom seg etterhvert da og han løsnet litt, men jeg fikk ikke sitte og se på han, måtte gå sammen med han hele tiden..
Men, vi pratet om det etterpå og vi skal prøve igjen til helgen, så får vi se :) 

Luis høyt oppe i et tre, dette var før han forstod hvor høyt oppe han var, ikke kom seg ned, begynte å storgråte og ho mor selv måtte klatre opp og redde han :S

Helgen avsluttet vi med koselig fika med fine mammaer og barn :)

Håper dere alle har hatt en herlig helg og jeg ønsker dere en flott ny uke!

//Ida

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder av fine barn =)
    Hyllene kan du kjøpe her: http://www.nyttig.no/produkt.cfm?path=23&id=291

    Ha en fin kveld!
    Line

    SvarSlett
  2. I dag fikk jeg pakke i posten. Tusen takk :) Nå gleder jeg meg til jeg får den opp på veggen!!

    Ha en fin fin helg med familien din :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)