torsdag 13. oktober 2011

Tapeten i stua

Oj, snart helg igjen ja... Jeg hadde ikke tenkt å bli en sånn "helge-skriver", men i blandt springer bare tiden i vei..


Som jeg sa tidligere så har vi (jeg) endelig blitt helt ferdig med fondveggen i stua. Den veggen gjør veldig mye med hele rommet og vi er veldig fornøyde! 


Problemet er at vi har så tragisk belysning i stua, så det er nesten helt umulig å ta bilder der.. Disse bildene er tatt uten blitz, for på de uten blitz ser det jo bare iskaldt ut :S




Roger spiller fotball i dag, og Gabriel lurte på om jeg ville han skulle vinne. Det svarte jeg så klart ja på, da sier Gabriel: "Hvorfor vil du det a?? Fordi du er käääär??" Haha, søting <3

Ha fin torsdagskveld, jeg tar meg en bloggerunde nå, lenge siden jeg har vært inne hos dere :)


//Ida

1 kommentar:

  1. Søde Gutten!

    Tapeten er kjempe lekker! ;)

    (pssst jeg er anonym på bloggen min ;))

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)