fredag 30. september 2011

Fugler har flyttet inn!

Jeg har fikset litt på grenen min som henger på veggen, nå er det nesten som være i skogen :P 


Jeg har satt på et par små fugler og fuglehus. Syntes selv den ble riktig så fin :) 



Endelig er det helg igjen, denne fredagen går alle mine tanker til min og Rogers familie hjemme i Norge som har en veldig tung dag <3



I helgen blir det ridning, besøk av verdens beste Vigdis, vin og bare kos. Deilig!

Minner om at det snart er trekning på Give awayen, man kan slenge seg med til og med i morgen, så trekker jeg tre heldige vinnere i morgen kveld :)

Har dere planer i helgen?
Ønsker dere uansett en super helg! Nyt den og ta vare på hverandre <3

//Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)