mandag 26. september 2011

Hjemme igjen

Nå har det brått gått noen dager siden siste innlegg fra denne kanten. Jeg og barna har hatt en helt fantastisk langhelg hjemme hos venner og familie i Norge. 


Men, desverre har det hendt noe som gjør at det har føltes totalt meningsløst å skrive om interiør og hverdagssyssler. Vi mistet et kjært familiemedlem (på Rogers side) mens jeg var i Norge.

Hun ble brått revet bort fra oss og igjen sitter en hel familie i sorg. Alle mine tanker går til hennes aller nærmeste.

Håper mine lesere har hatt en deilig helg, ta vare på hverandre<3


//Ida

2 kommentarer:

  1. Off, Ida det var leit å høre:(

    Kondolerer så mye!

    SvarSlett
  2. Det var leit å høre vennen! Du får sende Roger en god klem fra meg! -T-

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)