lørdag 10. september 2011

Innholdsrik dag :)

Endelig er det helg igjen! Jeg har aldri lagt skjul på at jeg er glad i helger, har jeg vel?? Haha, jeg ELSKER helger :-) Som de fleste andre med andre ord..



I dag har vi kost oss i massevis på Knuthenborg safaripark i Danmark med fantastiske kolleger/ venner og deres familier. 

Vi har sett ulver, tigrer, giraffer, zebraer og mer til. Barna har kost seg veldig, og de sovnet vel så fort hodene traff putene i kveld.




På vei hjem i bilen etter en lang busstur måtte vi skratte av Luis: "Jeg syntes ulvene var KJEMPEfine! De kan jeg lage til middag!".. Haha, som vi skrattet.. Og da la han til: 
"Haha, det var kanskje litt rart??" :-D

 Skoskapet fra IKEA med nye knotter fra Home & Cottage <3

I morgen venter ridning, dugnad og rengjøring!! 
 Jeg fatter bare ikke at det mulig å ha så mye sand innendørs som vi har.. Seriøst!! 

Her tråkker vi i sand bare et par dager etter storrengjøring.. Helt håpløst! Det er værst i gangen, for der har vi et gulv som gjør all sand usynlig, men jeg kan skrive under på at man kjenner det godt under føttene etter barna har vært på lekeplassen ;)
Så i morgen må vi til pers med støvsuger og vaskebøtte..Igjen..



Håper dere har hatt en deilig helg så langt.

Jeg er så glad for hver eneste en av dere som er her inne :)
Lesertallet stiger og det er fryktelig moro!!

Legg gjerne igjen en kommentar, så får jeg muligheten til å besøke dere som har blogger også :)
Alltid moro å oppdage nye blogger!



Ta hånd om hverandre <3

1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)