torsdag 15. september 2011

Ferdig?

Så langt skal jeg si meg fonøyd med bloggen! Hva synes dere? Vil jo gjerne ha synspunkter! Jeg vil at den skal være oversiktlig og ryddig, men samtidig ikke heeelt som "alle de andre".


 Før og etter bilder av skoskapet fra IKEA. JEg har bare satt på nye knotter på det. (Home&Cottage). Så lite som skal til altså.

Jeg har fått tidenes forkjølelse. Takk Roger for at du smitta meg!! Huff a meg, Roger var pottetekk, stakkar, forrige helg og jeg har vært den dårligste kjæresten og prøvd å holde meg på meters avstand.. Allikevel klarte basillene å trenge seg inn i nesa mi også. Til tross for litervis med Kan Jang og C-vitaminer. Så nå er det som er pottetett med feber og hodepine. 

Velkommen skal du være, høsten.


//Ida

1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)