søndag 5. juni 2011

Mindre og mindre kaos : Stua

For en helg vi har hatt! Helt fantastisk! 
Sommeren har faktisk kommet. Gabriel`s reaksjon når jeg sa det tidligere idag, var: "Looooover du, mamma??" :)

Har knipset litt bilder av stua i dag. 

Fortsatt mye som mangler og er midlertidig, men litt koselig begynner det i alle fall å bli. Enn så lenge er veggene kritthvite og nakne. 

Jeg er Vinglepetter nr 1 når det kommer til hva jeg vil ha av bilder på veggene, så vi får se når det kommer. Det blir i alle fall en fondvegg med en fresh tapet, bare jeg finner en fin som ikke koster flesk...



Min fantastiske skjenk <3
Har planer å få tak i et par gamle kasser med hjul og ha under.


Mitt flotte lysfat som var innflyttingsgave fra gode venner. Jeg og Luis har plukket
fine stener ved havet og lagt i.

Her blir det litt forandringer da.. 
En ny tv benk er på vei inn (det vil si, jeg skal snekre en:P), ledningene skal da så klart samles sammen.

Høytalerne skal byttes ut med små vegghengte. (men, skal så klart ta vare på de hvite, for dere kan vel gjette hvem som har laget de?? Haha, jada, det er pappa ;))


I morgen har vi enda en fridag, siden det er Sveriges store dag! 
Hurra :)


Ha en super uke og nyt varmen alle som kan :)

//Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)