onsdag 1. juni 2011

Tjohei!

I dag er dagen før helligdag, så jeg har slutta tidlig i dag. Det var såå deilig å for en gangs skyld overraske barna med å komme tidlig i barnehagen. De hører desverre til sjeldenhetene... 

Vi dro rett til frisøren og fikk klippt begge to. Første gangen Luis blir klippt hos frisør, han var sååå flink. Satt helt stille:) 

Så spiste vi is på cafè, gikk tur i butikken, lekte på lekeplassen og masse mer. SÅ mye vi har fått gjort og som vi har kost oss! Deilig!




Desuten har vi fått opp gardiner i stua i dag! Det ble ganske så fint! Men, nå er jeg nødt til å få snekra den tv benken jeg har tenkt, for jeg blir gal av den her midlertidige løsnngen vi har...



Ellers, må jeg beklage at det blir lite innlegg for tiden. Vi har fortsatt ikke nett i nye huset. Jeg har heldgvis fått låne en Internett stick av en veldig grei kollega og venn, men den er bare til jobbdataen, og der har jeg jo ikke noe fotoredigerings program eller bilder eller noe..Så da blir det sånn nå :)

Og forresten! Jeg har fått hjem verdens fiiiiiineste skjenk også!!

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)