mandag 15. august 2011

Nytt prosjekt igjen...

..Jada, man skal vel alltid ha litt å henge fingrene i? Nå har jeg startet på forvandlingen av et gammelt dukkehus! Gjett hvem som ha snakret det da? Haha, jeg trenger vel ikke si det engang..Nå synes jeg snart det virker som at alle møbler vi eier er det pappa som har snekret. Det er ikke tilfelle altså :P

Før:


Uansett, planen med dette er at det skal bli mindre jentete og mer guttete og passende for 5-årige Gabriel. Gabriels playmo skal nemlig flytte inn der!

Et rom nesten klar:


Vi får se hvordan det blir til slutt, for jeg kan fortelle at det ikke er enkelt å tapetsere så små rom! Jeg har startet så vidt i dag, men innser at det kommer til å ta tid :S

//Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)