mandag 19. mars 2012

En natt på hotell, med beste selskapet

For en helg vi har hatt! Jeg og Gabriel har vært på hotell! Helt enkelt bare for å gjøre litt stas på han, han har også som meg og Luis hatt noen tøffe måneder. Og han har virkelig vært helt fantastisk. Oppført seg som en stor gutt, fin storebror og vært flink til å hjelpe mamma :) 

Det fortjener litt oppmerksomhet. Så vi dro på hotell, spiste middag på restaurant, gikk tur i byen, tok tog, pyslet på hotellrommet og spiste godis på senga. Vi hadde det SÅ koselig!!!


Det var så lite som skulle til for å gjøre det lille hjertet lykkelig og stolt. Og det var godt for oss begge å ha litt alenetid. Jeg anbefaler virkelig dette til dere andre med barn!


Luis er innstilt på at når han er fem år, da er det han som skal være med mamma på hotell ;)

Men, tror dere jeg klarte å huske kameraet da? Haha, neida... Så det får bli noen så som så Iphone bilder...


Ha en fin kveld <3

//Ida

2 kommentarer:

  1. Så koselig =)
    Høres virkelig ut som en super knall helg :D
    Ha en fin fin uke!
    KLEM LINE

    SvarSlett
  2. For en lykke å dra på hotell med en så kjekk kar!
    Mormor

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)