søndag 3. juni 2012

Sommer??

1.juni er visstnok den første sommerdagen... Hmmm, nå er det 3.juni og jeg har ikke sett så mye som snurten til sommeren etter 1.juni jeg..Vi hadde noen fantastiske dager i mai om ikke annet. Satser på full sommer når jeg begynner å jobbe kortere dager ;)



Forrige helg hadde vi besøk av min mamma. Så klart stor stas! Det beste syntes jeg var at jeg fikk hjelp i hagen! Jeg er en sånn som klarer å ta livet av kaktuser inne, og jeg behøver vel ikke engang forklare hvordan det hadde blitt ute om jeg skulle gjort alt selv.. Jeg har antakelig verdens minste hage, men jeg vil jo gjerne ha det hyggelig der ute allikevel :) Det ble kjempefint! Skal få knipset litt bilder, bare det blir litt bedre vær :)



I morgen starter en ny uke. På onsdag har jo Sverige bursdag og har fått lurt seg til en rød dag ;) Så, det blir en deilig uke med fri midt i:) Neste helg skal Luis ha stort kalas med sine kompiser, så siste forbredelsene må gjøres nå de nærmeste dagene. Hans eneste krav er at de skal ha blå pinne-is. Haha :)



Ha en herlig uke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)