lørdag 21. mai 2011

På plass i "Wisteria Lane"

Hurra :) Nå har vi bodd i nye huset i en uke og det er fantastisk! Det var Roger som kom med det fantastiske kallenavnet "Wisteria Lane", og jeg synes det passer såå bra.. Her tror jeg ikke man kan gjøre mye uten at naboene får det med seg! Haha :) Men, det er virkelig herlig her.

Den helt fantastisk fine og store kommoden på soverommet. (som Roger holdt på å bli fullstendig sinnsyk av da han skulle skru den sammen :S)




Alle er vennlige, prater og ønsker oss velkommen. Lekeplassen ligger rett ved huset, så barna springer dit alene og har allerede fått nye kompiser.

 Kosekrok under trappa :)


Sniktitt på kjøkkenet ;)

Inne i huset har vi slett ikke kommet helt i ordning enda, men det begynner å hjelpe. I dag viser jeg bare litt dataljbilder, oversiktsbilder får vente til gardiner er oppe og esker borte ;)

Ha en strålende lørdags kveld!

3 kommentarer:

  1. Jaja, vi får håpe dere blir forskånet for utallige intriger, mord osv, da. Mannen min trodde forøvrig det het "Listeria Lane" han. Kos dere i nytt hus!

    SvarSlett
  2. Så fint det blir da, snuppa!
    Mamma og Vivian

    SvarSlett
  3. Så godt at dere er i hus nå : ) Et slit før man kommer seg i orden, men gøy å flytte synes jeg :D
    Kos deg masse med å få de siste detaljene på plass! Gleder meg å se oversiktsbilder!!
    Klem Tove

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)