onsdag 7. mars 2012

Endelig... I morgen er det torsdag! Det betyr at mamma og pappa kommer på besøk fra Norge, og jeg tror faktisk min søster slenger seg med også :) Det er kjempestas, og vi gleder oss veldig. Det er rene julaften hver gang vi får Norgesbesøk :)



I dag har NIB gjort et innlegg om skapet jeg og pappa byggde for noen måneder siden. Kjempestas å få et eget innlegg der! Og tusen takk for alle koselig kommentarer både her og der <3 

 (det ble litt reprise bilder her i kveld...)

Jeg kan fortelle at jeg fortsatt er like fornøyd med skapet. Om ikke enda mer! Veldig kjekt å ha noe helt anderledes, og det funker veldig fint.

Ha en fin midt i uka - kveld, dere :)

//Ida

3 kommentarer:

  1. Digger skapet ditt! Virkelig noe av det fineste og tøffeste jeg har sett av garderobeskap.

    Ha en fin kveld og kos deg med Norgesbesøk i morgen.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  2. Jeg husker godt blogginnleggget ditt da du presenterte skapet ditt her på bloggen din, minnes å huske at jeg kommenterte også... det er jo bare fantastisk, råtøft skap! Noe av det tøffeste DIY prosjekt jeg har sett på leeeeenge, virkelig imponerende. Så enig med Tonje Merethe over her:)

    Gratulerer med NIb omtale, stor stas!:))

    Klem til deg:)

    SvarSlett
  3. Wow, nå ble jeg imponert!! Fantastisk laget!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)