mandag 13. september 2010

Sunn hverdag!

Jeg har liksom bestemt meg for at jeg og barna (og Roger når han er hjemme til middagstid) skal bli litt sunnere. 
Altså, man trenger ikke ta helt av og bare spise økologisk og gulerøtter for å være sunn! 
Alt hjelper jo! Derfor har jeg nå startet å oftere lage nye oppskrifter for litt mer variasjon, mer grønnsaker, mer fisk og mindre halvferdig mat.
Det som er viktig for meg er at det enkelt å lage og ikke tar for lang tid. 



I sommer spiste vi masse tunfisk salat og det er jo sååå godt! 
Barna liker det også og med et par varme rundstykker til blir det en flott middag i varmen:)

Om du har noen gode, enkle å oppskrifter å dele, så kontakt meg gjerne på ida.hart@hotmail.com :)

Ha en fin kveld!





//Ida




1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)