fredag 24. september 2010

Noen barn har buser i nesa, andre har...

Jeg fikk hente en febersyk Gabriel i dagis i dag. Han har hostet hele uka og vært tett i nesa lenge.
I dag fikk han masse nesespray og så skulle han snyte seg. Han fikk beskjed om å ta i ALT han kunne! Og det gjør han og jeg hører at han virkelig får ut masse i det han utbryter " Ojsann, mamma, der kom det visst en perle!"

Jeg trodde ikke særlig på han før jeg så det på papiret selv. Joda, han har gått med en middels stor, svart treperle i nesa gud vet hvor lenge. Og han pusta så fint gjennom nesa etterpå! 
Haha, jeg kunne ikke annet enn å le, er det mulig liksom..Ja, og så fikk vi etterpå ha samtalen om at man ikke må dytte småting inn i nesa og da kunne han fortelle at det visste han, men han hadde glemt det ;)



I morgen håper vi han er feberfri så vi kan leke og nyte helgen :)

Ha en fin helg :)


//Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)