mandag 1. november 2010

Noen ord i kvelden..

Først og fremst: Jeg har faktisk verdens BESTE pappa! Jeg har skrevet om han før, men nå må jeg jammen gjøre det igjen;) 
Jeg startet opplæring i min nye jobb idag. Første uken i ny jobb og første uken med 100% stilling. Så ringer telefonen. Det er dagis. Luis har fått vannkopper. Gud altså...Ikke denne uka!!! Roger har tusen møter og masse å gjøre og jeg er i opplæring. Men, gjett hva! Min pappa kommer hit i morgen kveld for å være hjemme med Luis resten av uka. Han kjører 50 mil for å hjelpe oss.

Jeg setter så pris på at jeg har verdens BESTE pappa!

Okei, over til noe annet. Jeg elsker gamle vinduer! Sist jeg var i Norge passet jeg på å ta et par bilder av det eldgamle vinduet som...gjett hvem...pappa har satt inn i en vegg i huset dems. Synes det er så flott:)






Ha en fin kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)