onsdag 5. januar 2011

Tilbake til hverdagen..

Etter et langt avbrekk fra hverdagen er vi nå tilbake for fullt. Roger derimot starta det nye året med sykmelding, feber og en vond hals...Skal si deg han er fornøyd :S
Barna var glad for å være tilbake i dagis, men fy søren så vanskelig det er å få de opp kl. 6.30 om morgenen nå. 


Godt det er rød dag i Sverige i morgen, da skal de få sove så lenge de vil. Men, jeg kan vel vedde på de våkner før det lysner nå de ikke trenger det...

Ellers, så fikk de jo utrolig mye fine leker i julegaver. Nå har problemet med organisering kommet. De har bare lekekasser og Gabriel har i tillegg en smal hylle. Jeg føler de trenger noe annet for å ha litt orden i lekene og få mer lyst til å leke med dem. Det tror jeg de får om de står framme så de ser dem :) 

Derfor har jeg tenkt å få kjøpt en sånn til Luis:
 Jeg tenkte å ha et par kasser i den til duplo, tog osv., og i de andre hyllene skal leker få stå å friste :D

Ellers så liker jeg denne, men tror den blir litt stor i det lille rommet:
 Den finnes i halve størrelsen også, det hadde kanskje gått...Hmmm, ja vi får se hva det blir :)

Gabriel skal få et par enkle vegghengte hyller. Der kan han få sette alle leker som han ikke vil at lillebror skal få leke med. F.eks lego kunstverk ;)

Ha en super kveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)