fredag 18. mars 2011

Istanbul

Forrige helg var jeg og kollegene mine i Istanbul! Og jeg må si jeg forelsket meg litt i byen. Det er utrolig mye vakkert historisk og se på der samtidig som det var høye skyskrapere, både Asia og Europa i samma by, bra shopping, hyggelige folk.... Nei, det var virkelig en fantastisk by, og jeg vil veldig gjerne tilbake :) 




Etter fire herlige dager i strålende solskinn kom jeg hjem til alle mine gutter som hadde hatt en flott helg med besøk av farmor og farfar :) Gabriel stakkar hadde klart å dra på seg en sprekt trommehinne mens jeg var borte. Så han fikk starte med pencilin på mandag. Heldigvis er han frisk som en fisk igjen nå.

I dag har vi være hos tannlegen på rutine kontroll. Han fikk masse skryt for fine tenner og hadde null hull :) 
Luis har fått seg fem bittesmå fantasivenner han kaller for "småungene", de er med overalt for tiden ;)

På tide med et nytt familiefoto snart kanskje??
 
Ønsker dere alle en fantastisk helg <3 
 
//Ida 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)