lørdag 26. mars 2011

Nytt prosjekt

Helt ærlig så er jeg ganske lei av å male og pusse opp møbler. Lenge siden jeg har hatt noe prosjekt nå.. Men, nå om ikke så altfor lenge (?) skal jeg starte på et nytt tenkte jeg. For lenge siden kjøpte jeg to slike (stygge) kasser for en slikk og ingenting:




(beklager for tidenes dårligste mobil bilde)

Den ene ble et nattbord:




Planen er altså nå å fikse til det andre:) Vil ikke røpe hvordan eller hva det skal bli enda, så det er bare å vente å se ;) Men, jeg har trua på at det blir kult :P

Ha en herlig lørdagskveld :)

2 kommentarer:

  1. Takk for kommentar tilbake :) koselig!

    Jeg bor i Norge. Kunne godt tenkt meg å bo i Danmark, men sambo vil vel egentlig ikke flytte fra nettverket sitt igjen.

    Gleder meg til å se hvordan den andre kassen blir seendes ut :)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Ja kjedelig å male men det blir jo så fint når man er ferdig ;) Jeg har maaaaaaange maleprosjekter i sommer... Grugleder meg ;)

    Klem Anette

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)