onsdag 2. februar 2011

Kule luer!!

Jeg digger luene fra Frithiof. Det finnes så mange forskjellige og de har helt fantastisk fine og spesielle motiver. I tillegg så er det også super kvalitet på de! Nå har guttene fått et par til som falt i smak:) Disse er ikke så tykke, så de passer best om våren eller tidlig høst. Men, det finnes de som er litt tykkere også, men de har ikke vi prøvd :)





Og i tillegg så klarte ikke ho mor å styre seg når jeg handlet så det ble en Paul Frank lue (sååå kul!!) også til Luis.. Planen er at den skal passe til neste sesongs vinterdress som jeg har bestilt til halv pris. Bilde kommer så fort jeg får den :)


Alle luene er kjøpt på www.babyshop.se

Jeg har jo da forresten startet å trene! (om det var noen som muligens har gått glipp av det;)). Har bare vært der en gang, men ryktet skal ha det til at jeg skal dit i morgen igjen;) Deilig å komme i gang i alle fall. Gleder meg til energien kommer tilbake. For å sitte på rompa over 9 timer om dagen er ikke bra!!

Ha en flotters kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)