søndag 27. februar 2011

Ormer, bilvask og storhandling...

Yes, det er stikkordet for denne helgen. Jeg kan jo starte med ormene!
Jeg har faktisk helt frivillig (og til og med betalt for) å se på flere 10 talls forskjellige ormer i helga...Oh gad..Jeg HATER ormer!!! De er så ufattelig ekle at jeg har ikke ord. Får frysninger bare av å tenke på de..
Men, her i Malmö finnes papegøyen som er med i Pippi filmene! Den tenkte jeg vi skulle dra å se på i helgen. På samme sted har de altså ormer, øgler, marker og flere ufattelig ekle kryp. Siden vi ikke visste at Rosalinda satt i første rom til venstre, gikk vi forbi alle burene med krypene først for å finne henne... Til og med Gabriel grøsset litt der inne...Luis syntes det var trygt å holde mamma i hånda. For mamma var flink og skulle IKKE vise at jeg var LIVredd, for da hadde barna også blitt det! Heldigvis fant vi Rosalinda til slutt og det var hvert fall veldig stas for både mor og barn :-D

 (bilde fra google.se)

Litt lek og fika i parken på lørdag

I dag har vi vasket bilen i "vaskemaskinen" og da var det Luis sin tur til å bli LIVredd. Han fikk sitte på mammas fang og han skalv i kroppen stakkar. Jeg som trodde han ville synes det var spennende og moro...
Men, bilen ble i alle fall skinnende ren og Luis hadde en god historie og fortelle mommo på webcam i ettermiddag.

Dessuten har vi svidd av et par tusen på storhandling av mat i dag. Så nå er fryser og kjøleskap fyllt til randen og Roger er happy ;)

Det har vært en deilig helg, jeg fikk noen timer på shopping også på lørdag! Veldig vellykket siden jeg fant drømmelampa mi på salg! Bilde kommer om tre mndr når den er hengt opp i nye huset;)

Ha nå en super kveld og uke som kommer <3

1 kommentar:

  1. Åh, gosh, du var flink hvis du klarte å holde maska hele veien!!! Det hadde ikke jeg klart:P Men så hylgriner jeg hvis jeg ser en orm da, haha:O

    Gøy å hilse på en "kjednis" kan jeg tenke meg:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)