søndag 20. februar 2011

Sommerfugler i magen

Ja, som de som kjenner meg/oss vet så har vi kjøpt hus!! Endelig!! Endelig skal vi eie vårt helt eget, og bestemme selv hva vi vil gjøre og ikke. Bestemme selv hvor ofte vi vil klippe gresset og hvilke tapeter vi vil skal i stua. Ikke trenge bekymre oss for å plutselig ikke få lov å leie lenger lenger...
Det vi har kjøpt oss er et rekkehus fra 2005 ca 2 min fra havet. 


Det er på 2 etasjer og rett over 100 kvm. Det er en del mindre enn hva vi er vant med nå, men til de SINNSYKE prisene som er i områdene vi vil bo, så får vi være fornøyde med de vi har fått :) Flytten går i mai, og vi gleder oss masse! Så klart har jeg startet å tenke på møbler osv allerede. Vi får desverre selge et par av de fine møblene jeg har pusset opp, for de blir for store i huset tror jeg.. Det er litt trist, men samtidig så er jeg ikke så hvit og ramantisk i stilen lenger..MEN; selger de ikke om jeg ikke får bra betalt ;-)
Bilder av huset kommer så fort jeg får de på mail. Fikk de for et par dager siden, men det viste seg det ikke var av det som vi hadde kjøpt! Haha :-D

I går gjorde jeg et kupp på ILVA. En fantastisk stor bambus skål, som jeg vil bruke til fruktskål! Det var litt sprekker i den, noe som var grunnen til at jeg ville ha den ;) Men, derfor fikk jeg den til halv pris! Så 85,.- fikk jeg gi :) Var stusselig med frukt i skåla her ser men...pytt pytt..

 Vi har hatt en flotters helg med mine foreldre på besøk og tid for oss selv og med gode venner.
Takk mamma og pappa for all hjelp og koselig besøk i helgen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)