torsdag 25. august 2011

Deilig ettermiddag

I dag gikk jeg litt tidligere fra jobb, for det var foreldre møte på Gabriels avdeling. Når jeg først kom hjem og skulle til å dra dit, ble jeg så akutt sliten og trøtt, så Roger var snill og gikk i stedet :-) 

Dermed hadde jeg brått massevis av tid med barna før leggetid. 


 Når man jobber fullt og ser barna minimalt i ukedagene, setter man virkelig pris på bare en halvtime ekstra! Foreldremøtet gikk bra for Roger også.


 Vi er veldig fornøyde med Gabriels avdeling. Han går på ren fem års avdeling, og det tror jeg er veldig bra for han. Frøknene er bra (selv om INGENTING kan noen gang måle seg med den gamle barnehagen, men det var vi forberedt på..) og han har fått mange kompiser :) 
Kan ikke bli bedre enn det!



Tjolahopp! Snaaaart helg ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)