mandag 29. august 2011

Til mamma

Da jeg startet å blogge for et par år siden, var det som for mange andre mest for å oppdatere de hjemme på hva vi driver med. 

Men, så startet jeg selv å lese mye blogger, bli inspirert, "bli kjent" med andre bloggere, og startet bloggen å handle mer og mer om interiør. Jeg er veldig glad i å blogge. 

Det føles fortsatt som at jeg blogger for de der hjemme, familie og venner. Men, det jeg ser nå er at jeg har fått lesere som jeg slettes ikke vet hvem er! Mange av de har selv blogger som jeg følger, så føler jo at jeg kjenner de litt :-) 

Jeg synes i alle fall det er veldig veldig hyggelig!! Jeg blir så glad når jeg ser at det har vært flere enn mamma  her.




For 1 trofast leser  jeg virkelig har hatt siden dag en, er mamma. Jeg vet at mamma virkelig skulle gjort mye for at vi ikke skulle bodd 50 mil unna. 

Men, hun gjør virkelig alt hun kan for å holde kontakten. Barna prater masse med både henne og pappa på telefon og webcam. Hun sender små pakker og kort i posten, mailer og spør om status, besøker oss så ofte som mulig og er generelt veldig opptatt av barna.



Når vi er i Norge, kan man ikke merke på barna at vi egentlig bor veldig langt fra hverandre. Det er herlig å se at barna kan ha et så godt forhold til sine besteforeldre. Ja, det har de med farmor og farfar også :) 

Gabriel har allerede planlagt at vi skal bo et par netter hos mormor og et par hos farmor neste gang vi skal hjem :)



I alle fall, mamma, de bildene her var tenkt til deg. For jeg vet du blir så glad av å se bilder av barna. Barna savner deg, og Luis gråter etter mormor om han er lei seg for at han har fåttt skjenn og Roger eller Gabriel ikke er her. 

Gabriel teller dager til neste gang vi skal til Norge og gleder seg til å komme hjem og passe høner 
og ligge påsenga på verandaen :) 


Ha en fin kveld, alle! Vi skal se....Twilight så klart! Må se nummer 2 i kveld :P





1 kommentar:

  1. Takk. Det gleder et mormorhjerte mer enn du kan ane...

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)