lørdag 27. august 2011

Det skal være en første gang for alt...

Da har roen senket seg etter en noe turbulent dag. Begge barna våknet av tordenværet som hørtes ut som det var inne i huset kl. 06:00 i dag. For å si det sånn; det er for tidlig for både barna og oss.. 
Vanligvis sover hvert fall til 08:00... Så dagen i dagen startet de med å stå å hylskrike inne på soverommet over hvem som skulle ha på hvilken truse...
Luis stod med alle de tre nye favorittene i hånda.. Oh gad, god morgen!!!



Resten av dagen har det pøsregnet og kranglene har vært mange.. Men, uansett så er det liksom lørdag da! Det er faktisk deilig uansett, så vi har kost oss også :-)

Jeg har nå tapetsert for første gang i hele mitt liv! Veeldig smart å teste det ut første gangen på en meget synlig stuevegg, eller hva?? 

Vel.. Jaja, det gikk ikke så galt som først fryktet, og jeg ble VELDIG fornøyd med resultatet. Nå mangler jeg bare en rad, så er veggen klar. Beklager dette fryktelig dårlige mobilbildet. Det kommer et bedre etterhvert ;) Må bare få kjøpt en rull til, så de siste centimeterne er dekket også :)


Nå ser jeg etter tapet til soverommet. Tips mottas med takk!
Skal være i litt bruntoner..

Håper dere alle har en fin helg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)