søndag 12. februar 2012

Fornøyd!

For en helg! Den ble akkurat så fin som jeg hadde håpet på :) I går var Gabriel alene en liten stund på ridningen og han var så flink. Han får så mye skryt av ridelæreren, og det synes jeg er så stas. Det er så moro at han har funnet en aktivitet som han mestrer så godt og har så moro av. Nå er det også andre gutter på hans avdeling i barnehagen som har startet. Det er bra synes jeg, så er ikke han den eneste gutten "i hele verden" som rir :)

Vi var på badehuset i går og fikk ut litt spring i bena. Luis elsker jo å bade, og det er full fart i rutsjebanen når vi er der. Kjempemoro :)


I dag har vi hatt fika med gode venner, og jeg har bakt den første sjokoladekaken i mitt liv :) Haha, på tide kanskje? Vel, den ble i alle fall godkjent av både voksne og barn, så det kanskje blir gjentakelse ;)

Håper dere mammaer i Norge har hatt en fin morsdag :) Sverige har jo ikke morsdag på samma dag, så jeg får vente litt til... Men, heldigvis har jeg en super mamma i Norge, som hadde sendt blomster og verdens søteste kort til meg på fredag. Så litt oppmerksomhet har jeg også fått! Tusen takk <3 



Det er faktisk min mamma som har strikket den fine puffen til meg! På tide å skryte litt av henne her på bloggen også kanskje? Ikke bare pappa, haha :) Min mamma kan nemlig strikke og det er jeg glad for!! For er det noe jeg ikke kan, så er det det... Og da er det ekstra bra at jeg legge inn bestillinger hos mamma <3

Ha nå en super uke, dere <3

//Ida

1 kommentar:

  1. Så bra at sjokoladekaka ble bra ;) Sjokkiskake er jo såååå godt =)
    Herlige barn på bildet!!
    Fin uke ønskes deg også =)
    KLEM LINE

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)