tirsdag 28. februar 2012

Klar for V Å R!!

Denne vinteren er liksom ikke vår vinter om jeg kan si det sånn... For en gangs skyld så har snøkaoset holdt seg borte fra Skåne så og si hele vinteren, og det skal man selvfølgelig være glad for!! 



Men, det som derimot ikke har holdt seg borte det er basselusker... Her har vi kräksjuka, magevondt, forkjølelser, bihulebetennelser, ørebetennelser osv om hverandre føles det som. Kanskje det nettop er på grunn av at det ikke har blitt ordentlig kaldt? At basillene bare flyr rundt i den milde lufta og koser seg? Hmmm, ikke vet jeg... 


Men, det jeg vet er at det er mange som har det værre enn oss! Syke barn og dårligere immunforsvar på vinteren får man helt enkelt regne med når man har to små barn. Og det er fint lite man får gjort med det helt enkelt.



I stedet kan man være glad for de små tingene, som at Luis syntes det var som å være på piknick når vi spiste frokost i sofaen i dag og at jeg får litt ekstra tid til å pusle litt i huset:)

//Ida

1 kommentar:

  1. Usj, kjipt med sykdom! Men kan kanskje være pga den uteblivende sprengkulda at baseluskene tviholder seg fast, ja ;( Her har det gått ganske smooth i vinter, med unntak fra én hard forkjølelses periode. Klar for vår nå! God bedring i heimen :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)