torsdag 9. februar 2012

Hverdagsgleder

Torsdag kveld allerede.. Herlighet som denne uka bare har flydd i vei.. Snart er det helg igjen, og deilig er det! Jeg og barna skal kose oss i massevis :) Det blir ridning, bading og fika med gode venner. Helt perfekt :) 



Jeg må bare fortelle om noe morsomt Gabriel tror om meg! Han tror nemlig, helt seriøst, at jeg har øyne i nakken... Haha :) Hans mormor har nemlig sagt til han for typ leeenge siden at alle mammaer har øyne i nakken. Og han tror jo sånn på det... 

Til morgenen i dag når jeg sto med ryggen til, så hørte jeg at han dro igjen glidlåsen på jakka. Så jeg sa "så bra at du har funnet fram jakka og kledd på deg, Gabriel". Da han utbryter "Hva??? Hur visste du det, mamma? Åjaaaa...Jeg glemte jo at du har øyne i nakken!"



Jeg spurte han i kveld om han tror at det er helt sant at jeg faktisk har det.. Da svarte han med sin mest seriøse stemme "Ja, så klart, alle mammaer har jo det". Så, nå har jeg liksom ikke hjerte til å si at det ikke er heeelt sant :P

Haha, søting..

Ha en fin kveld videre <3

 //Ida

1 kommentar:

  1. Jammen det er jo sant! Hvordan skulle vi ellers klart å passe på alt mulig????
    Mamma

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)