tirsdag 3. april 2012

Bokanbefaling!

Ja, barnebok da så klart... Jeg er ikke den som ofte leser bøker for meg selv, skjønner dere ;)
Det er veldig sjeldent jeg leser barnebøker som kjenner jeg blir skikkelig glad av, som virkelig er så bra at jeg må skrive om de på bloggen! 

Det har skjedd EN gang tidligere og det kan du lese om HER. 
Det var om boka "Bukkene Bruse på badeland". Den skratter vi fortsatt av hver gang vi leser. Den er fantastisk!




Men, i alle fall, nå har vi lest "Fremmed" av Per Dybvig og jeg må si den er blandt topp 5 i barnebøker her nå altså:) Bildene er herlige og teksten og språket er  veldig morsomt. Både Gabriel og Luis likte den, så denne må dere lese om dere har barn og liker å lese morsomme bøker dere voksne også kan skratte av :)

//Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)