fredag 11. november 2011

God helg!

Og så var det helg igjen da, dere... Alltid like herlig!! 


I helgen skal vi gjøre minst mulig, skal gå i kalas og på ridning. Ingen flere planer, og godt er det.. Deilig å bare slappe helt av. Nå er det Idol på tv`n, godis i skåla og pepsi i glasset som gjelder :) 


I dag har jeg gledet en 5-årings hjerte. Det kostet meg 19 kroner og 50 øre. Det heter häftmassa! (Hva søren heter det på norsk??) Resultatet og hvorfor Gabriel har ønsket seg det så veldig, skal jeg snart vise dere ;)

Biler fint oppstilt rundt omkring i huset er helt vanlig her...

Ha nå en riktig deilig helg :)


//Ida

2 kommentarer:

  1. Tenk så heldige dere er som har biler fint oppstilt i huset. Og som kan glede en 5-årings hjerte.

    SvarSlett
  2. Tyggis? Det jeg tenkte hvertfall. Sånn man klistrer opp ting med på veggen?

    Spennende å se hva du har funnet på nå :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)