tirsdag 8. november 2011

Lesekrok

I helgen var vi på Danmarkstur med gode venner. Vi var på Lalandia i Rødby
Virkelig å anbefale! Barna gikk fullstendig bananas inne i badelandet. Opp og ned i rutsjebanene, masse hopp og sprett og "svømming" i bassengene, avslapping i boblebadene, lek i lekeland og en pitteliten tur (10 min for å være nøyaktig) i ishallen. De var sååå glade for å være der, og vi koste oss masse vi også. Moro med rutjebaner for oss voksne også, og god mat og vin på kveldene. Helt perfekt var det!! :)



Jeg har prøvd å gjøre det beste ut av det lille "rommet" under trappa.. Det er en diger benk der som dekker for rør og greier.




Jeg skulle i grunn heller gjerne hatt plass til et skrivebord eller noe der, men det går jo ikke siden benken er bygd inn der. Så da har jeg kjøpt en madrass og prøvd å lage en liten lesekrok. (Vi har tulla med Luis og sagt at Roger skal sove der, så han kaller det bare for pappa sin seng :P)




Enn så lenge har jeg bare tatt en gardin jeg hadde liggende og lagt rundt madrassen. Men, med tid og stunder har jeg planer om å ta å ta ut symaskinen av esken og faktisk prøve den. Kanskje på tide, snart et år siden jeg fikk den. Fy på¨meg..  Må bare finne noe stoff jeg liker først..

Håper dere alle hatt en fin start på uken?



//Ida

1 kommentar:

  1. Koselig krok =)
    Lykke til meg syingen! Gleder meg til å se resultatet =)
    Ha en fin uke! Helgen dere har hatt hørtes helt perfekt ut =)
    Klem Line

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)