tirsdag 1. november 2011

Oppussing barnerom

Etter jul og når min kjøpestopp er ferdig (!) så er det barnerommene som skal "under kniven". Begge rommene skal få en fondvegg og Luis sitt rom rom må også males.


Dette er ikke fordi jeg elsker å male og tapetsere, men fordi tidligere eiere har gjort en møkkajobb med malekosten..



Målet med Luis sitt rom er at babyfølelsen skal ut og praktiske løsninger skal inn. Jeg skal beholde bokhylla, den andre hylla, nattbord og seng. 

Skapet skal byttes dør på, Ikea bordet, kurver, lammeskinn og lyseblått skal ut.

Her kan du se hva jeg vil ha og inspireres av. Tapeten har jeg mer eller mindre bestemt meg for. 

Han skal få hvite, kule møbler, magnettavle med bokstaver og tall. Det skal bli så fint!!


Om du har tips til nettsider/ butikker med kult interiør som kan passe til barnerom, så vil jeg veldig gjerne høre!!

Håper uken så langt har vært fin for dere alle :)

//Ida

3 kommentarer:

  1. GLEDER meg til å se hva du får til! Du er jo så flink!!

    Kunne ønske jeg var like flink som deg :)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Spennende prosjekt og barnerom er jo bare SÅ kjekt å innrede ;)
    Fant den fine bloggen din nå jeg, så legger meg til som følger og titter snart innom igjen.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Hei!

    Hva med bolagret? har ikke de mye litt tøft plukk? :D *savn*

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)