tirsdag 22. november 2011

Begynner å bli ordning..

Tusen takk for alle forslag på det norske ordet for "häftmassa":-) Jeg kan si dere at man blir litt språkforvirra etter å ha bodd borte fra Norge i 4 år..



I dag har jeg vært hjemme med to syke barn.. Tror det er første gang de er syke samtidig..Like greit å bli ferdig med det. Så vi har ligget på sofaen i stort sett hele dag, sett på Rorri 3 ganger og spist rista brød til den store gullmedalje ;)

"Blomsterbildet" er det min farmor som har malt til meg, det har vært med meg i årevis og det betyr mye <3
Nå begynner jeg å bli ganske så fornøyd med soverommet. Det gjenstår å få opp 2 store rammer med bilder på veggen bak senga, men det kommer med tid og stunder :)



Tusen takk for alle koselige kommentarer dere legger igjen her hos meg, det er så hyggelig å lese <3

//Ida

4 kommentarer:

  1. Så flott soverom. Vil du pimpe mitt soverom? :D Hehe. Mitt er jo så kjipt :p Bare se bilder i bloggen min for et par dager siden...hehe

    SvarSlett
  2. Takk for tilbakemelding på soverommet! At jeg ikke har tenkt på gardin på cd hyllene! Det skal jeg jaggu få til. Også på bokhylla! :)

    Senga skal byttes ut, men det blir nok ikke før om et års tid tenker jeg. Og da skal vi også få oss nye nattbord.

    SvarSlett
  3. Kjempefint soverom da =) Tipper dere sover godt der!
    God bedring til guttene =)
    Klem Line

    SvarSlett
  4. Koselig blogg du har, legger meg som følger:) ses innom hos meg?

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)