mandag 23. august 2010

For en helg!

Vi har hatt en flott helg! På fredag var jeg og barna og besøkte en venninne av meg og hennes datter i Lund. Desverre har vi knapt fått sett dem etter vi flyttet derfra. Derfor var gleden veldig stor for å se dem igjen:)

På lørdag var vi på tur hele dagen med jobben min og alles familier. Vi tok vanlig tog, båt og høydepunktet: et 110 år gammel tog! Fantastisk. Det var så klart veldig spennende for barna. Det var som å dra flere år bakover i tid. 
Og alle skiltene på toget var herlige å se. Det beste var på toalettet. 
Det var en do med hull rett på jernbanen, over stod det at man vennligst ikke skulle benytte toalettet mens toget stod stille :P
Vi var i Danmark hele dagen og været var flott. 

Her står vi og ser på at vi suser forbi trær, vann osv..


Helgen avsluttet vi med et supert besøk av en norsk familie. De bor i Helsingborg og har like gamle barn som oss. Det var skikkelig vellykket og vi gleder oss til neste gang:)

Nå er jeg døtrøtt og finner nok snart senga, en ny uke er allerede i gang..

Psssst. Jeg har kjøpt de fiiineste blomter pottene! Bilder kommer ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)