søndag 29. august 2010

Jeg har kjøpt meg litt rust...

Altså, rust er noe jeg i utgangpunktet ikke liker. Ser det er en del som  pynter med rustne saker ute f.eks. Klarer ikke helt å like det faktisk...
Men, det var helt til jeg var i en helt fantastisk blomster/ interiør butikk i nærheten her (aldri med plantasjen!). 
Der hadde dem de vakreste blomster pottene! Det var faktisk rust på de, men jeg elsket dem med en gang! Måtte så klart kjøpe dem. Og en uten rust også ;)

 Jeg er ufattelig dårlig på blomster, men er det ikke disse små som heter "husfred" på norsk?
I så fall spørs det hvor lenge jeg klarer å holde liv i de :P


De gjorde seg supergodt i vinduene her:)



Hva synes dere om rust i inredningen?





//Ida

3 kommentarer:

  1. Så fine blomsterpotter da!! Likte godt at det var rust på dem jeg. Herlig!!

    SvarSlett
  2. Så fine dem var. Heldige du:o)


    Klem fra Bea

    SvarSlett
  3. Veldig fine potter, og planter å :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)