tirsdag 10. august 2010

Selvlaget hårkur...

...av mel og vann anbefales IKKE!
Jeg og barna skulle bake her om dagen. Prøver så godt jeg kan å finne på ting sammen med dem som jeg vet de liker. Og jeg skal love deg at Luis elsket det! Guttene fikk hver sin bolle med en deilig blanding av mel og vann. 

Jeg stod med ryggen til i ca 1/2 minutt. Så hører jeg Gabriel holder på å le seg i hjel! Da jeg snur meg, står Luis der og smiler med mel og vann i hele håret.... 



Jeg hadde bestemt meg for at vi skulle ha en hyggelig ettermiddag uten skrik og skrål. Så derfor valgte jeg, i stedet for å kjefte, å hente kamera:P
Han hadde gøy i en 5 minutters tid. Så bar det inn i dusjen.. Great. 
Håret var blitt som tyggegummi! Ikke engang Zalo hjalp. Så hele moroa endte med at jeg fikk klippe håret hans:/



Men, jammen så hadde vi hatt en flott ettermiddag og masse og fortelle pappan da han kom hjem :D

1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)