torsdag 19. august 2010

Litt forandring ja!


Som jeg har presisert tidligere så hater jeg svarte møbler, men som kjent så elsket jeg det før!
Her kan du se hvor anderledes stua f.eks ser ut nå. Før-bildene er fra rett etter vi flytta inn i huset.


 Nå:


Tror det eller ei, men tv benken har jeg faktisk ikke malt hvit! Jeg gikk rett og slett på IKEA og kjøpte en helt lik den vi hadde bare i hvit. Orket ikke den malejobben...Men, derimot høytalerne har jeg malt. De går ikke å kjøpe nye for de har (så klart) min pappa byggd;)

 Bordet har jeg også malt, men ble faktisk mindre fornøyd med resultatet. Kommer nok et nytt bord med tid og stunder. Har noe på G..

Her har solen tittet fram og jeg og barna har langhelg! Deilig å bare slappe av, Luis er for øyeblikket feberfri også:)

Ha en riktig fin dag!



//Ida






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)