søndag 17. oktober 2010

Litt ferdige prosjekter og røde prikker...

Nå er jeg ferdig med både tallerkenhylla og speilet jeg kjøpte på "sopstationen" :)
Må si jeg er meget fornøyd med resultatet!

Speilet malte jeg faktisk i grått, er veldig glad jeg valgte det fremfor hvitt. ALT trenger ikke være hvitt altså...

Før:
En herlig grønnfarge :S

Etter:



Tallerkenhylla derimot, den fikk bli hvit. Pusset litt på den for å få en litt slitt look.

Før:
 Etter:





Vi har hatt en strålende helg! Vi hadde besøk av gode venner på lørdag. 
De ville heldigvis komme, til tross for at vi oppdaget på fredag kveld at Gabriel har fått vannkopper!! Wææ...Visste at det var noen i dagis som har hatt det, men hadde vel håpet at de ikke skulle bli smittet. Samtidig, når jeg tenker etter, så er det jo like bra å bli ferdig med det. Han har bare litt feber og er i ellers fin form, vi har nå tellt 133 vannkopper på kroppen hans:(
Nå gjenstår det å se om Luis også får det, ha hadde feber i kveld han også..

Nå skal jeg ta en liten bloggrunde og bli inspirert av alle dere flinke, kreative damer der ute:)

Ha en fin kveld:)

2 kommentarer:

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)