søndag 10. oktober 2010

Skulle gitt meg selv...

...et seriøst spark bak!! De har prosjekt i dagis når, "JEG". I den forbindelse skal barna ha med bilder av seg selv og familien. Det betyr at jeg har vært og rotet i alle esker for å finne noen bilder. Jeg har ikke blekk i printeren, så får desverre ikke printet ut nye. 

Anyway, det hele resulterte i at jeg måtte rote i eskene med scrappesaker! 



Herlighet, jeg tør ikke tenke på hvor mye penger alt det utstyret er verdt. Jeg har SÅ mye. Desverre så har jeg ikke engang pakket det ut etter vi flyttet for....hm...ett år siden!



Jeg har så vidt startet å lage en krok på loftet der jeg kan sitte, men der er det jo kaldt og ensomt..






Hmm...Jaja, håper jeg en dag skal komme i gang med scrappingen igjen :) Jeg savner å sitte og pussle med det og alle de fine albumene man får :)


Ha en fin kveld!




//Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)