tirsdag 5. oktober 2010

Loppeglede

Min mamma sender ofte små pakker til oss! Det kan være ting hun har kjøpt, små bøker til guttene osv. I går kom en sånn liten pakke:) Det er alltid så gøy å få pakker, nesten uansett hva som ligger i synes jeg:)

Denne gangen hadde hun slengt med litt penger! Juhuu, de vill jeg bruke på noe jeg har lyst på!
Så, i lunchen i dag gikk jeg og to andre loppeglade jenter på sopstationen. Jeg elsker å gå der. Man kan virkelig gjøre fynd på sånt som andre ser på som søppel. Og det er superbillig der:)

Jeg endte opp med et speil/vindu og 2 potter for den nette som av 47,- ! Det kaller jeg røverkjøp!

Rammen er allerede grunnet og klar for videre oppussing, så får vi se hvordan det blir:)







 
(mobilbilde)





(mobilbilde)






//Ida

1 kommentar:

  1. Jeg vil gjerne se flere bilder av det flotte bordet ditt jeg snuppa :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)