fredag 15. juli 2011

Etterlengtet ferie

Endelig starter vår 2 ukers ferie. Og vi har INGEN planer!! Er det mulig da.. Det blir nok en tur til Norge, men vi hadde liksom tenkt å oppleve litt mer, men den ene her er mer vinglepetter enn andre, så vi får nå se..


Dessuten er det meldt EN dag med sol hele ferien, det er i morgen, så da skal vi på stranda. Det er hvert fall bestemt.. Kose oss skal vi nå hvert fall i ferien uansett hva det blir til :)


 Se! En husfred som har overlevd mer enn et par dager i vårt hus! Her er det ikke mye husfred om dagen kan jeg fortelle... 2 barn som tester grenser og er høyt og lavt hele tiden :P



Ha en deilig helg!

P.S: Jeg er snaaaart oppe i 10 000 besøkende!! Funderer litt på om ikke jeg snart skal ha en give away (eller en gi-bort om du vil)! Eller, hva sier dere?



1 kommentar:

  1. Ja, 10 000 besøkende må jo feires på et vis! :D Tar gjerne i mot noe, jeg! ho hoo xD

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)