onsdag 6. juli 2011

Tips til en super facebook-side!

Et av mine nyttårs forsetter var å være med på flere konkurranser! Man vet jo aldri, plutselig vinner man ;) 



Jeg ble med i en facebook side laget av en inspirerende og veldig flink dame, Beate. Medlemstallet har nå kommet opp i hele 29.000.Jeg var av de første som meldte meg inn og synes det er moro å følge utviklingen :)




På den siden får jeg massevis av inspirasjon av andre som er like opptatt av interiør som meg. Det ligger massevis av bilder der, og leserne kommer med gode tips og ideèr. I tillegg så har altså Beate massevis av konkurranser! Det er helt supert :)

Ta deg en kikk på Tips & Inspirasjon til Hjemmet, men ha god tid, for du går ikke ut derfra med det første ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)