mandag 4. juli 2011

Hjem - kjære hjem

Ja, da var jeg hjemme etter en fantastisk uke i Norge. Legg merke til at jeg skriver jeg, ikke vi... 

Neida, alle tre guttene mine er nemlig igjen i ferdelandet..Visse hadde nemlig sneket seg til 2 uker ferie! Noen som har det ;) 

Det er litt deilig å være alene hjemme, men fy som jeg savner de.. Gleder meg til de kommer hjem <3



Vi hadde en deilig uke hjemme. Vi har noen supre venner i Norge som vi desverre ser altfor sjelden. Skulle ønske jeg kunne ta de med alle hit! De er med i tankene mine i alle fall <3

Her hjemme får jeg nå tid til både husvask, klesvask og å styre litt med med småsaker. I kveld har jeg hengt opp noen rammer på veggen i stua. Enn så lenge er de uten bilder, må finne de perfekte ;)


 De er laget av drivved fra Skotland (!) og er kjøpt på loppis!

Ved siden av sofaen stå en gammel stubbe som  kommer fra et digert epletre i farmors hage. Jeg må forresten si 
"Hei Farmor!!!"
Min spreke farmor på over 90 år leser nemlig bloggen min, og det synes jeg er så moro :)


 I Norge fikk jeg vært innom den nyåpna Home & Cottage butikken i Sarpsborg. Min yndlingsbytikk!! Sååå mye fint der! Fikk så klart med meg et par småsaker derfra også ;) Bilder kommer!

//Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på :)